Illusies - Reisverslag uit Bonaly, Verenigd Koninkrijk van RSA521 - WaarBenJij.nu Illusies - Reisverslag uit Bonaly, Verenigd Koninkrijk van RSA521 - WaarBenJij.nu

Illusies

11 Juli 2017 | Verenigd Koninkrijk, Bonaly

Hallo!
Vandaag zijn we naar het centrum van Edinburgh gegaan, deels lopend en deels met de bus. Eerst langs de toeristen informatie om de rest van de week te plannen met activiteiten. Daarna hebben we gegeten in Edinburgh dus we hoefden een keer niet zelf te koken.
Toen gingen we naar Camera Obscura/House of Illusion en hebben daar door de illusies rondgelopen. Er waren 6 verdiepingen en op elke verdieping waren verschillende illusies te bekijken of mee te maken. Op het einde liep je door een tunnel waar het leek alsof je ronddraaiden en het was niet mogelijk om daar recht door heen te lopen.
Toen hebben we de bus terug genomen en nu zitten we weer tussen 100 midges (verschrikkelijk kleine irritante vliegjes die steken).
Groetjes Karen en Djouke

• 11 Juli 2017 - 22:23

Ruud:

Leuk om jullie avonturen elke dag te lezen. Veel plezier nog!

• 12 Juli 2017 - 07:56

Jacqueline:

Geweldig om er op deze manier een beetje van mee te kunnen genieten!

• 12 Juli 2017 - 08:48

Guido Van Ipenburg:

Leuk die verslagen, jullie vallen zittend op straat ook enorm op. Een bezienswaardigheid extra. Geniet ervan.